لوح تقدیر مرکز ارتباطات شهرداری تهران به روابط عمومی شهرداری منطقه 11

لوح تقدیر پایش فعالیت ها و ارزیابی عملکرد از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 11 برای کسب رتبه اول بین مناطق 22 گانه اهدا شد.

در ارزیابی عملکرد یکساله 1399 اداره روابط عمومی این منطقه به طور مشترک با منطقه 2 موفق به کسب رتبه برتر بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران شد.ارزیابی عملکرد بر اساس زیر شاخص های روابط عمومی، رسانه، تبلیغات، بین الملل و خلاقیت از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بر اساس سند فرا دستی دستور العمل عملکرد مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران انجام شده است .

بر اساس این گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 با رویکرد برندینگ معرفی بافت تاریخی خود در محدوده حصار ناصری اقدام به راه اندازی موزه های جدید و همچنین تعریف رینگ های گردشگری در محدوده خیابان حضرت ولیعصر(عج) برای ثبت جهانی این خیابان نموده است .

همچنین راه اندازی موزه های موضوعی روانپزشکی و فلسفه، تهیه و تولید “نقشه گردشگری تهران 1400 ” با معرفی 100 نقطه گردشگری در آخرین سال قرن اخیر، برندسازی و خلق” قصه های تهران ” با روایتگری استاد نصراله حدادی، احیاء خانه های ارزشمند تاریخی با رویکرد حفظ میراث فرهنگی و انتقال آثار و تجربیات به شهروندان همچون خانه متین دفتری، مرمت سقا خانه عزیز محمد و مرمت مسجد و ساعت مشیر السلطنه از جمله فعالیت هایی است که در حوزه روابط عمومی منطقه11 به صورت جدی پیگیری شد.

در همین راستا از آغاز سال نو بیش از 130 هزار نفر از تولیدات گردشگری مجازی ” قصه های تهران ” که از سوی اداره روابط عمومی این منطقه برای نوروز 1400تولید شده؛ بازدید کرده اند.

🔻با تمرکز روابط‌عمومی بر حوزه گردشگری در بافت تاریخی بیش از ۴۰۰ مدخل مطالعاتی توسط استادان تهران‌شناس در منطقه استخراج و با کمک رسانه‌ها برای انتشار آنها در فضاهای مجازی اقدام شده و امروز منطقه ۱۱ به‌عنوان یکی از نقاط گردشگری مطرح است و تعداد موزه‌های آن از دو موزه به هفت موزه افزایش یافته است. همچنین جلب مشارکت سرمایه‌گذاران برای بازسازی و احیای خانه‌های تاریخی منطقه از دیگر اقدامات مهم و موثر روابط عمومی در بخش مرکزی شهر تهران بوده است که در تعامل با رسانه‌ها، خبر حمایت شهرداری از سرمایه‌گذاران این بخش را به گوش مخاطبان رسید و دیری نپایید که سرمایه‌گذاران برای تبدیل خانه‌های تاریخی به هتل، کافه، گالری و… حضور یافتند و در حال حاضر تعداد زیادی از این خانه‌ها در بافت‌های قدیمی منطقه پذیرای گردشگران است.