شهرداری باید نسبت به شناسایی نقاط غیر ایمن شهر اقدام کند

سوده نجفی منتخب شورای ششم تهران با اشاره به طرح زیست شبانه و نوع برخورد شورای ششم با آن، اظهار کرد: هنوز طرحی در دستور کار قرار نگرفته که بخواهیم با آن موافقت یا مخالفت کنیم! باید جلسات شورا شکل بگیرد، موضوعات اولویت بندی شود و پس از استماع نظرات سایر اعضا و کمیته های تخصصی تصمیم گیری شود؛ قطعا طرح هایی که مورد نشاط و تعالی تهران و شهروندان باشد و در عین حال ارتقاء سطح فرهنگ شهر را به همراه بیاورد را حمایت خواهم کرد.

وی افزود: برخی از طرح ها دارای ملاحظاتی از سوی سایر نهادهای مربوط است، طرح هایی که برای تصویب به صحن علنی شورای شهر ارائه می شود اگر همه ملاحظات نهادهای مربوط و پیوست های لازم را در نظر گرفته باشد اعضای شورای شهر بهتر میتوانند نظر خود را اعلام کنند.

منتخب شورای ششم درباره اهمیت جایگاه زنان در جامعه و برنامه شورای ششم برای ارتقا جایگاه آنها، تصریح کرد: آنچه درباره زنان شهر تهران اولویت دارد، موضوع امنیت زنان در پایتخت است؛ باید شرایطی فراهم شود که همه اقشار به ویژه بانوان در این شهر احساس امنیت کنند همچنین شهرداری تهران باید نسبت به شناسایی نقاط حساس و غیر ایمن اقدام کند تا با رفع این موارد موضوع امنیت زنان در شهر تهران رفع شود.