گزینه‌هایی که در تخلفات شهرداری همکاری داشته اند، شانسی برای شهردار شدن ندارند!

پرویز سروری منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت‌:گزینه‌هایی که در تخلفات گذشته شهرداری همکاری داشته و یا حتی از تخلفات مدیران قبلی مطلع بوده‌اند، شانسی برای شهردار شدن ندارند.

پرویز سروری، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت‌:در هفته جاری منتخبان برنامه‌ها را از گزینه های شهرداری دریافت می کنند تا از سوی اعضا مطالعه شوند. به احتمال زیاد اواخر این هفته مصاحبه ها با ۱۱ گزینه نهایی شروع شود و به طور قطعی در این هفته ما رای گیری نخواهیم داشت.

حتما شورای ششم هماهنگی های لازم برای گرفتن استعلام از منابع قضایی و امنیتی را در نظر خواهد داشت. و قطعا سلامت اقتصادی افراد یکی از مهم ترین معیارهای ما در انتخاب شهردار آینده است و از مجاری قانونی موضوع رسیدگی می شود.

اگر در حین مصاحبه ها این موضوع بوجود بیاید که برخی از گزینه ها در تخلفات گذشته همکاری داشته حتما از دایره بررسی اعضا خارج خواهد شد. همچنین حتی اگر فرد تاثیر داشته یا از تخلفات مدیران و همکاران قبلی خود مطلع بوده قطعا برای منتخبان بسیار اهمیت دارد و حتما کنار گذاشته می شود.

نظارت و بررسی تخلفات یا فساد اقتصادی منتصب به افراد از جمله وظایف اصلی اعضا است و در حین مصاحبه ها بررسی خواهد شد.

مردم و شهروندان از این شورا انتظار برخورد جدی با تخلفات و شفافیت در عملکرد دارند، بنابراین به شهروندان اطمینان می دهیم که در بررسی رزمه افراد همه این معیارها لحاظ شود و اگر ابهامی در مورد هر یک از گزینه های شهرداری وجود داشته باشد از دایره بررسی خارج خواهد شد.

ما در این دوره برای مبارزه با فساد و تحقق فسادستیزی علاوه بر هوشمندسازی بحث شفافیت در عملکرد را داریم. شفافیت به عنوان موضوعی که افراد جرات نکنند در مسیر تخلف قرار گیرند. از این نظر ما بحث شفافیت را با جدیت پیگیری می کنیم. معیار پاکدستی در این دوره مهم ترین شاخصه ما در انتخاب شهردار آینده است. بنابراین احتمال دارد در جریان مصاحبه برخی افراد که ابهام هایی در رزومه و کارنامه آنها وجود دارد از جریان بررسی حذف شوند.