افتتاح آنلاین ایستگاه ۴۴ آتش نشانی در منطقه ۲۱

مراسم افتتاح آنلاین ایستگاه ۴۴ اتش نشانی در محدوده بلوار کرمان خودرو و بافت صنعتی منطقه ۲۱ با حضور شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران و شهردار و مدیران ارشد شهری و آتش نشانی منطقه ۲۱ برگزار شد.

رضا رجب زاده شهردار منطقه با اشاره به سخنان شهردار تهران در این آیین افتتاح و رونمایی از چند پروژه شهری اظهار داشت: اقدامات ما در شهر تهران به نوعی ایمن سازی است و اگر شهر تهران به عنوان مادر شهرهای جامعه اسلامی مطرح میشود و چنین ادعایی داریم، مدیریت این موضوع نیازمند تامین زیرساختهاست.
وی افزود: در شهرداری تهران در این یک دهه اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه ایمن سازی و افزایش تاب آوری در مقابل حوادث انجام گرفته است از جمله تامین تجهیزات ایستگاههای آتش نشانی ،ماشین آلات و نردبان های بزرگ و.. که این یک سرمایه بزرگ نه تنها برای شهر تهران بلکه برای کل کشور است.
وی در ادامه افزود: توسعه امکانات در حوزه ی آتش‌نشانی کمک بزرگ برای ما هنگام شرایط بحرانی هست.
رجب زاده گفت: هر حادثه یا هر بحرانی در کشور اتفاق بیفتد همه نگاه به سوی شهرداری تهران است تا به دیگر شهرها کمک رسانی کند. در واقع شهرداری تهران مایه دلگرمی همه شهرها و استان های کشور در مواقع حوادث است.

شهردار منطقه۲۱ با اشاره به صنعتی بودن منطقه بیان کرد: اتفاقاتی که در طی این چند سال اخیر برای صنایع ایجاد شده لزوم توسعه ایستگاه های آتش نشانی را صد چندان کرده است و ایستگاه ۴۴ نیز، قطعاً مسئولیت بسیار مهمی را در تاب‌آوری حوادث در منطقه ۲۱ ایفا خواهد داشت.
رجب زاده ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همسر و فرزندان مرحوم قانع، شهید آتشنشان منطقه که در این آیین افتتاح حضور داشتند، از عوامل ایستگاه آتش نشانی نیز تقدیر بعمل آورد و اظهار داشت: با توجه به نتیجه نظرسنجی ها از نگاه شهروندان، سازمان آتش نشانی بعنوان موفق ترین نهاد خدمت گذار شهرداری تهران انتخاب شده است.