برنامه ریزی برای استفاده شهروندان از کمپ ورزشی باشگاه استقلال

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ گفت: با تخصیص سرانه ورزشی علاوه بر افزایش عدالت، در دسترسی به فضاهای ورزشی و ارتقای نشاط اجتماعی، بستر لازم برای تنوع‌بخشی به ورزش همگانی و قهرمانی فراهم می‌شود.

محمود کلهری شهردار منطقه۵ توجه به حوزه ورزش را یکی از اولویت‌ها عنوان کرد و در این‌باره گفت: احداث اماکن و فضاهای ورزشی با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تفریح سالم و تقویت ورزش قهرمانی، طی سال‌های اخیر، به طور جدی از سوی مدیریت شهری دنبال شده است زیرا ورزش بر نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های شهری تأثیر مثبت دارد و از سیاست‌های شهرداری توجه به این موضوع از طریق افزایش فعالیت های ورزشی است.

شهردار منطقه ۵ با تاکید بر توسعه سرانه ورزشی اذعان داشت: افزایش سرانه ورزشی یکی از ارکان رشد و گسترش ورزش در تمامی ابعاد و زمینه‌ها است و این مورد به شدت در این منطقه احساس می‌شد که با بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی در حوزه ارتقای فضای ورزشی انجام گرفت.

وی اظهار کرد: امیدواریم با اجرایی شدن استفاده شهروندان از کمپ ورزشی استقلال ، گام مهمی در توسعه ورزش و رفاه شهروندان برداشته و شاهد نشاط بیشتر شهروندان به خصوص جوانان در سطح منطقه باشیم.

کلهری در پایان گفت: برای بسط و گسترش فعالیت‌های ورزشی در جامعه باید ایده و روش‌های جدیدی به کار ببریم و بیش از پیش در این زمینه تلاش کنیم.

سید قاسم موسوی مدیر اداره ورزش منطقه ، ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال، مرتضی کامرانی مدیر کمپ باشگاه استقلال در این جلسه حضور داشتند و دیدگاه‌هایی جهت اجرای مطلوب این طرح را ارائه دادند.