امانی:زمان حناچی یک کیلومتر مترو هم ساخته نشد!

عضو شورای شهر تهران گفت: ما امیدواریم بتوانیم در این دوره بزرگراه یادگار امام و شهید شوشتری را به سرانجام برسانیم، نکته جالب اینجاست که در زمان مدیریت آقای حناچی، یک کیلومتر مترو هم ساخته نشد.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا اظهار کرد: به نظر من بهتر بود آقای حناچی بعد از اینکه گزارش خود را ارائه دادند، در صحن می‌ماندند و صحبت‌های ما را می‌شنیدند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم بتوانیم در این دوره بزرگراه یادگار امام و شهید شوشتری را به سرانجام برسانیم، نکته جالب اینجاست که در زمان مدیریت آقای حناچی، یک کیلومتر مترو هم ساخته نشد.

امانی خطاب به حناچی گفت: آقای حناچی شما که کمیته شفافیت را راه اندازه کردید، بهتر بود لیست، اعداد و ارقام هم در آنجا قرار می‌دادید که تمام موضوعات بررسی شود.

امانی تاکید کرد:آقای حناچی اگر یادم باشد در جلسه قبل به اعضا گفت که ۶۰۰ نیرو جدید وارد شهرداری شده، اما در واقع اصلا اینطور نیست، حتی او اعلام کرد که حدود ۱۳ درصد هم نیرو‌های انسانی را کاهش داده است.

وی گفت: شهردار سابق چندین بار اعلام کرد که کار‌های متفاوت و بزرگی انجام شده است که به نظر من این به نوعی مقایسه هیچ با همه چیز است.