برگزاری رزمایش طرح شهید سلیمانی با حضور سرپرست شهرداری تهران

دکتر جاوید در مراسم رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر که با محوریت پویش همدلانه و گشت های سلامت محور و همیاران سلامت در حال اجرا بود، شرکت کرد.

برپایه این گزارش، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران در این مراسم با اشاره به اینکه منطقه ۴ و ۱۵ از مناطق پرجمعیت هستند و اقدامات بسیجی ویژه ای در این مناطق انجام شده است، افزود: فعالیت بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی نظیر واکسیناسیون، توزیع کمک به نیازمندان و … اثر گذار بوده است.
وی به همدلی و هم افزایی بین بسیج و نظام سلامت اشاره کرد و افزود: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج مستضعفان است که هرجا نیاز بود، بسیج پای کار آمد.
بر پایه این گزارش، دکتر جاوید سرپرست شهرداری تهران در این مراسم ضمن تشکر از همه دست اندرکاران گفت: بسیجیان شرایط را درک و با هر بضاعتی به مجاهدان و مدافعان سلامت کمک می کنند که خیلی ارزشمند است.
دکتر جاوید ضمن تشکر از مجموعه نواحی بسیج، پایگاه ها، سپاه تهران و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر اظهار کرد: رهرو راه شهید سلیمانی هستید و امیدوارم عنایت ایشان شامل حال همه شما شود.
این گزارش حاکیست، در پایان دکتر زالی خاطر نشان کرد: امروز شاهد خیزش نوین طرح شهید سلیمانی هستیم که با دقت و صلابت بسیج عجین وبا فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شکل نوینی را در اجرای این طرح شاهد هستیم. ما در فاز اول شهید سلیمانی دستاوردهای بزرگی داشتیم و تردید ندارم با همت، تلاش و انگیزه های مضاعف در بازآفرینی طرح شهید سلیمانی نیز موفق خواهیم بود.
وی در پایان از تمامی دست اندرکاران تشکر کرد.