معضل سرقت تابلو و تجهیزات ترافیکی در قطب گردشگری پایتخت!

معضل سرقت تابلو و تجهیزات ترافیکی در قطب گردشگری پایتخت وجود دارد که طبق بررسی های انجام شده برای جلوگیری از این آسیب دستورالعملی به نواحی ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه۲۲، خدابخشي معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه۲۲، با اعلام این خبر گفت: معضل سرقت تابلو و تجهیزات ترافیکی در قطب گردشگری پایتخت وجود دارد که طبق بررسی های انجام شده برای جلوگیری از این آسیب دستورالعملی به نواحی ارسال شده است.

وی افزود: تا کنون چندین گروه سارق توسط نیروهای انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضائی داده شده است و هرچند برخوردهای حقوقی با سارقان در کاهش سرقت‌ها بسیار مؤثر است اما آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی در این زمینه می تواند بسیار موثرتر باشد چرا که سرقت این تابلوها می‌تواند منجر به بروز خسارت‌های مالی و جانی برای سایر مردم شود.

خدابخشی در ادامه گفت: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، نصب چندین باره کلیه تابلوها و تجهیزات ترافیکی در سطح شهر است که همین موضوع نیز خسارت های مالی زیادی را به شهرداری تحمیل کرده است.

وی با اشاره به جلوگيري از سرقت، خاطرنشان کرد: دستورالعملی در اين خصوص تهيه شده و وظايفي برای این موضوع به عهده شهرداران نواحي محول و مقرر گردید اقدامات آنها به معاونت حمل و نقل ارسال شود.