پیشرفت ۶۰ درصدی پل دوقلوی میدان ثامن الحجج (ع) منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پل دوقلوی میدان ثامن الحجج (ع) خبر داد.

مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، گفت: این پروژه به دلیل آمار تصادفات جرحی و فوتی ناشی از تصادف عابرین با موتورسواران در محدوده میدان آقانور و حرکات خلاف جهت موتورسیکلت‌ها در این معبر و  بنا به درخواست پلیس راهور منطقه، در دست اجراست و طبق زمان بندی تا پایان سال به بهره برداری خواد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه پل دوقلوی میدان ثامن شامل یک دستگاه پل کابلی موتوررو و  یک دستگاه پل عابر پیاده است افزود: پل کابلی موتوررو با نصب عرشه به طول بیش از ۱۰۰ متر و عرض ۲.۸۰ متر به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده است و انتظار می رود با آغاز بهره برداری از این پروژه، گره ترافیکی و نقطه حادثه خیز موجود برطرف شود.

لواف زاده در ادامه به پروژه های اصلاح هندسی و کوچک مقیاس متعددی در راستای افزایش ایمنی معابر در سال جاری اشاره کرد و گفت: این پروژه ها بر اساس نیازسنجی شهروندان و کارشناسان متخصص حوزه ترافیک  اجرا شده‌اند، که می توان از پروژه اصلاح هندسی خیابان اعظم نظامی، اصلاح هندسی بلوار شاهد، احداث میدان اتابک، رفیوژ میانی خیابان‌های قائم، مالی و کوهسار نام برد.

این گزارش می افزاید؛ طرح نگهداشت شهر شامل خط کشی معابر و نگهداشت تجهیزات ترافیکی و طرح پروژه های کوچک مقیاس محلی در راستای روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی معابر  به طور مستمر در سطح نواحی در دست نظارت و اجراست.