لزوم نصب سنسور برای پل‌های مکانیزه پایتخت

حبیب کاشانی در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک نهم اسفند سالروز امور تربیتی، در تذکری گفت: هفته گذشته در روز چهارشنبه برای بازدید در منطقه ۵ حضور پیدا کردم. پل‌های مکانیزه درون منطقه برخی خراب هستند و آنهایی که سالم هستند نیز سنسور ندارند و مدام کار […]

حبیب کاشانی در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک نهم اسفند سالروز امور تربیتی، در تذکری گفت: هفته گذشته در روز چهارشنبه برای بازدید در منطقه ۵ حضور پیدا کردم. پل‌های مکانیزه درون منطقه برخی خراب هستند و آنهایی که سالم هستند نیز سنسور ندارند و مدام کار می‌کنند.

وی افزود: مدام کار کردن پل‌های مکانیزه موجب استهلاک و افزایش مصرف برق آنها می‌شود و از سوی دیگر موجب می‌شود که سالمندان نتوانند از این پله‌های برقی استفاده کنند.

کاشانی تاکید کرد: بی تردید باید روی این پله‌ها سنسور نصب شود تا این مشکلات حل و فصل شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۱۰ برای آغاز تسهیل تردد در خیابان خوش تقاطع خیابان امام خمینی، گفت: از دو دهه گذشته سر خیابان خوش تقاطع خیابان امام خمینی چهار مغازه خالی بود که با وجود ترافیک در این محدوده این مغازه‌ها خالی مانده بود و به محلی برای حضور معتادین و کارتن خواب‌ها تبدیل شده بود؛ اما خوشبختانه اخیرا شهرداری منطقه ۱۰ موفق به تخریب این چهار مغازه شده که می‌تواند تسهیل تردد در این محدوده را فراهم کند.