برخورد با ۱۰۰ متخلف در بدنه شهرداری تهران /ثبت رکورد ۲۵ هزار تماس روزانه در سامانه ۱۳۷ پلاس

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷پلاس از ثبت رکورد ۲۵ هزار تماس در یک روز با این سامانه در سال جاری خبر داد.

رضا ناصری سرای در نشست خبری امروز که امروز برگزار شد، گفت: در سامانه ۱۳۷ پلاس یک بخش ثبت پیام داریم که شهروندان پیام های خود را ثبت کنند و بخش دیگر در  این سامانه مربوط به رسیدگی پیام‌های شهروندان است. 

وی افزود: بعد از تماس شهروندان موضوع و مشکلات بلافاصله پیگیری شده و بعد عملیات بازخورد گیری انجام می‌شود که با  شهروندان تماس می‌گیریم و از کیفیت اقدامات انجام شده مطلع می‌شویم. در تمامی فرآیندها هدف ما کسب رضایت شهروندان است و  پیام‌های شهروندان برای ما بسیار مهم است و در انتصاب مدیران شهرداری نقش دارد.

ناصری سرای ادامه داد: در ابتدای سال جاری ادغام سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ منجر به ایجاد ۱۳۷ پلاس شد که  سامانه‌ای یکپارچه است و به دنبال هوشمند کردن این سامانه بودیم. نگاه ما این بود که با سامانه‌های قبلی فرق داشته باشد و در همین راستا نیز به‌روزرسانی‌هایی در آن اتفاق بیفتد.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷پلاس تاکید کرد: پیشتر هموطنان از زمان انجام  اقدامات نارضایتی داشتند بر همین اساس به سمت چابک سازی رفتیم تا رضایت شهروندان را جلب کنیم. بیش از چهار میلیون مخاطب با شماره یکتا در این سامانه داریم و موضوع حجم ارتباطات در سامانه ثبت می‌شود و برخی روزها بیش از ۱۲ هزار تماس در روز داریم؛ امسال رکورد ۲۵ هزار تماس در روز را هم ثبت کردیم.

وی ادامه داد: امسال بحث رونمایی از سامانه یکپارچه را داشتیم و رویکرد ما مشارکت مردم در موضوعات مختلف شهری است. در پویش درختکاری استقبال خوبی داشتیم که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه شهروندان می‌توانستند درخواست نهال دهند و نوع نهال را هم می‌توانستند، مشخص کنند

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷پلاس گفت: موضوع جلسات ارتباط مستقیم بسیار مهم است و هر دوشنبه جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهرداری را داریم. در جریان این تعاملات مشخص شد که ۱۰۰ نفر از بدنه شهرداری تخلف داشتند که با آن ها برخورد و منجر به تذکر یا برکناری شده است؛ متخلفان از شهرداران نواحی تا کارکنان و کارمندان را در بر می گرفت.