اختلال در سرویس‌دهی مترو، پیامد کم‌توجهی‌ به ناوگان و تذکرهاست

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اختلال در خط ۴ مترو تهران گفت: اختلال در سرویس‌دهی مترو، پیامد کم‌توجهی‌ به ناوگان و تذکرها است.

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت آشفته صبح امروز مترو تهران ضمن عذرخواهی از شهروندان اظهار کرد: خرابی و فرسودگی ناوگان و تجهیزات ثابت مترو و اهمیت نگهداری و تعمیرات بخصوص تعمیرات پیشگیرانه مدت‌هاست که مورد توجه شورای شهر بوده و هر از چندگاه در قالب تذکر به مدیران شهری یادآوری و تاکید شده است و اختلال در سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل  مترو، پیامد کم‌توجهی به این مهم است.

وی گفت: این گوشه‌ای از تصاویر اختلال در خط ۴ مترو تهران است که امروز در پیک صبحگاهی منجر به ازدحام  جمعیت در ایستگاه‌های این خط، اتلاف وقت و بلاتکلیفی شهروندان و اختلالات  ترافیکی در معابر منتهی به ایستگاه‌های نیمه غربی این خط شد.

تشکری، ضمن عذرخواهی از تمام شهروندان تهرانی تاکید کرد: دوای درد حمل‌و‌نقل  عمومی تهران  تلاش شبانه‌روز برای بازسازی و نوسازی تجهیزات ثابت و متحرک این سامانه است. بودجه کم‌نظیری که امسال به این امر اختصاص پیدا کرد تکلیف مدیران شهری را دوچندان کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران گفت: به‌زودی عملکرد ریالی و فیزیکی در ردیف‌های بودجه‌ای سال جاری را به اطلاع عموم خواهم رساند تا دلیل این مشکلات روشن‌تر شود.