شهرداری تهران در حوزه محیط زیست شهری اقدامات خوبی انجام داده است

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در این دوره از فعالیت مدیریت شهری اقدامات خوبی در حوزه محیط زیست پایتخت انجام داده است.

مهدی پیرهادی اظهار کرد: در حال حاضر همه سرای محلات مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران دارای خانه سبز است که در آن اقدامات زیست محیطی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدام غیر اخلاقی برخی افراد در حذف محیط زیست از شهرداری تهران افزود: متاسفانه برخی افراد در برخی قسمت‌ها بدنبال حذف یا کاهش محیط زیست از مدیریت شهری هستند.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: مطالبه این افراد از شهردار تهران آن است که خانه‌های محیط زیست از سرای محلات حذف شود و با اصرار پیگیر این موضوع هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این خانه‌های سبز در محلات خروجی مناسبی در حوزه زیست محیطی داشته است یا خیر؟ یادآور شد: باید در این زمینه پیگیری بیشتری صورت گیرد تا خروجی آن مشخص شود.

پیرهادی با تاکید بر اینکه باید موضوع محیط زیست به مساله‌ای مردمی بدل شود، گفت: تا وقتی که مساله محیط زیست به فرهنگ مردمی تبدیل نشود و مردم آن را مطالبه نکنند نمی‌توان کار زیادی در این زمینه به انجام رساند بنابراین لازم است باید همه مردم در این حوزه ورود کنند.

به اعتقاد وی، برای ورود به موضوع محیط زیست تنها به یک محله نباید بسنده کرد بلکه هر یک از خانه‌های شهروندان باید خانه‌ای از محیط زیست شود.