رهبر انقلاب:با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید+فیلم

رهبر انقلاب در پایان مراسم عزاداری روز اربعین حسینی(ع) با حضور جمعی از نمایندگان هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران: این ۴۰ روز عاشورا تا اربعین یکی از مقاطع مهم تاریخ اسلام است. اگر روز عاشورا اوج مجاهدت همراه با فداکاری بود، این چهل روز اوج مجاهدت همراه با تبیین و افشاگری و توضیح بود.

این حرکت عظیم خاندان پیامبر بود که توانست حادثه کربلا را ماندگار کند. این تبیین مکمل آن فداکاری بود؛ شما دانشجویان عزیز هم به مسئله تبیین اهمیت بدهید.

خیلی از حقایق هست که باید تبیین شود و در ابهام نگه داشتن افکار مردم در قبال آن مسئله، گمراه‌کننده است. این حرکت تبیین، خنثی کننده آن است.

هرکدام از شما به عنوان یک وظیفه مثل یک چراغ دور خود را روشن کنید.

شما امروز در فضای مجازی می‌توانید افکار درست و صحیح را منتشر کنید و به مسائل پاسخ دهید و می‌توانید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

البته اصل قطعی در این باب پیروی از شیوه‌ اخلاقی است. باید از این کاری که بعضی افراد با دشنام و فریب و دروغ دربرابر افکار عمومی مواجه می‌شوند، اجتناب کرد.

باید منطق را به اخلاق مزیّن کرد حقایق را منتشر کرد. امروز همه باید در این میدان حرکت کنیم.

شما امروز در فضای مجازی می‌توانید افکار درست و صحیح را منتشر کنید و به مسائل پاسخ دهید و می‌توانید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

▪️ البته اصل قطعی در این باب پیروی از شیوه‌ی اخلاقی است. باید از این کاری که بعضی افراد با دشنام و فریب و دروغ دربرابر افکار عمومی مواجه می‌شوند، اجتناب کرد.

▪️ باید منطق را به اخلاق مزیّن کرد حقایق را منتشر کرد. امروز همه باید در این میدان حرکت کنیم.