طرح توزیع نهال رایگان تا پایان اسفند در تهران تمدید شد

شهردار منطقه پنج تهران با تاکید بر توسعه طرح درختکاری گفت: اجرای این طرح تا پایان اسفند ماه در پایتخت تمدید شد.

داود گودرزی عصر شنبه در حاشیه برگزاری مراسم درختکاری به نام و یاد شهدا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح اهدای نهال رایگان به شهروندان تا آخر اسفند تمدید شده و مردم می‌توانند با تماس با ۱۳۷ و درخواست دریافت نهال رایگان خود را ثبت کنند.

وی در خصوص برگزاری مراسم درختکاری با حضور خانواده شهدا در بوستان الهام نیز افزود: در این بوستان با کمک و همراهی مردم و خانواده‌ها ۱۱۰ نهال غرس کردیم و در مجموع در این هفته ۱۴ هزار نهال کاشته شده است.

به گفته وی، امسال در کل شهر تهران و حریم آن نیز بیش‌ از ۲ هزار هکتار درختکاری به منظور سالم سازی هوا و ایجاد فضای نشاط برای خانواده‌ها انجام شد.

وی در خصوص تبدیل بوستان کوهسار به یک مجموعه گردشگری نیز گفت: این موضوع را به عنوان یک اولویت جدی برای تبدیل به یک مجموعه گردشگری برای منطقه و کل شهر تهران دنبال می‌کنیم.

گودرزی ادامه داد: در این منطقه غربی پایتخت، بوستان‌ها و جنگل‌های کوچکی داریم که تلاش می‌کنیم این فضاها را توسعه دهیم و همزمان فضای استفاده خانواده‌ها را فراهم کنیم.

شهردار منطقه پنج تهران در خصوص اجرایی شدن طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی در منطقه نیز گفت: این طرح را در برنامه داریم تا شهروندان با کمترین زمان و به بهترین شکل سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.